Jak vytvořit obal, který bude prodávat

Jak vytvořit regálový bestseller? Jak pomocí obalu získat nové zákazníky? JAK SE DĚLALA OBÁLKA TOHOTO VYDÁNÍ MAGAZÍNU PACKAGING HERALD? To a mnoho dalšího se dozvíte v následujícím článku.

Technologie Scodix dorazila do Česka
Vyrobit obal, který uspěje u zákazníka, je v dnešním světě velká alchymie, možná dokonce umění. Každé odlišení od konkurence je důležité, proto musíme stále hledat nové cesty. Na otázku, jak udělat obal prodejnější, může odpovědět nová technologie Scodix, která dokáže váš obal obohatit o parciální lak, reliéfní lak nebo o studenou ražbu, a to vše digitální cestou. Lakem vytvoříte na vašem obalu hmatatelný nános, nejen tenkou vrstvu – můžete ho vrstvit a měnit jeho strukturu. Díky tomuto efektu se dá jednoduše simulovat například povrch či struktura výrobku již na obalu. V zákazníkovi vyvolá potřebu dotknout se, čímž mu umožníte poznat váš produkt ještě dříve, než se na něj podívá.

Zlaté či stříbrné efekty studené ražby přidají výrobku na luxusu, vyvolají v lidech potřebu vlastnit něco exkluzivního. Přidáním fólie se z obyčejného výrobku stává produkt výjimečný. Fólie můžete jednoduše kombinovat a využívat široké škály barev. Samotná fólie je reliéfní stejně jako lak a dají se spolu kombinovat, což poskytuje další možnosti, jak váš produkt udělat lepší.

Další články

DIGEN: Kde ostatní končí, my začínáme

Probrali jsme trendy, technologie i produkty. Ale hlavně mě zajímalo, v čem je DIGEN výjimečný a jakou nabízí přidanou hodnotu oproti konkurenci.

První Scodix s fóliováním na českém a slovenském trhu

Od druhé poloviny loňského roku ale na českém a slovenském trhu pracuje v tiskárně Digen v pražských Letňanech první Scodix s fóliovací jednotkou: Scodix Ultra Pro Foil.

Tiskárna v Letňanech nabízí výrobu mnoha variant prémiových obalů

Nováček na trhu, digitální tiskárna DIGEN, vznikl před několika málo měsíci na zelené louce v pražských Letňanech. Kromě potisku vizitek, letáků, svatebních oznámení nebo obálek časopisů vsadila na digitální tisk obalů.